Erasmus + projekt Odiseja digitalnog vremena



U sklopu Erasmus+ projekta Odiseja digitalnog vremena, proveli smo ankete među učenicima i nastavnicima
U sklopu Erasmus+ projekta Odiseja digitalnog vremena, proveli smo ankete među učenicima i nastavnicima. Rezultati se mogu pogledati na sljedećim poveznicama: rezultati ankete provedene među učenicima prije provedbe projektnih aktivnosti:...
Rezultati anketa provedenih među učenicima u sklopu Erasmus+ projekta Odiseja digitalnog vremena
U sklopu Erasmus+ projekta Odiseja digitalnog vremena, proveli smo tri ankete (s učenicima i s nastavnicima). S učenicima smo proveli dvije ankete: jednu prije provođenja aktivnosti projekta i jednu nakon provođenja aktivnosti projekta. S nastavnicima smo proveli...
Prezentacija anketnih upitnika – Erasmus + projekt Odiseja digitalnog vremena
Danas su članice projektnog tima Marina Topalović i Vlatka Vujčić na sjednici nastavničkoga vijeća održale prezentaciju rezultata anketnih upitnika koje su ispunjavali naši učenici i nastavnici, a u sklopu Erasmus + projekta Odiseja digitalnog vremena. Anketnim smo...
Primjena UI u nastavi
Nakon sudjelovanja na edukaciji Artificial Intelligence for Education: Exploring the Frontiers of ICT na Malti u sklopu projekta Erasmus + KA122 Odiseja digitalnog vremena, profesor fizike Vedran Žadanj i profesorica biologije Ružica Kruhoberec održali su niz...
Umjetna inteligencija u nastavi fizike – Erasmus + projekt Odiseja digitalnog vremena
Umjetna inteligencija u nastavi fizike Umjetna inteligencija kao podrška u poučavanju, obradi nastavnih sadržaja i poticanju samostalnih aktivnosti učenika u nastavi fizike, može imati višestruku ulogu: od povećanja angažmana učenika do razumijevanja procesa i...
Erasmus+ projekt “Odiseja digitalnog vremena” – UI kao pomoć u učenju
Dana 9. lipnja održana je radionica na kojoj su učenici imali priliku isprobati alate UI koji im mogu olakšati proces učenja na način da slušaju neki tekst umjesto da ga čitaju, koriste sažimanje većih cjelina - ovisno o potrebi svakog pojedinog učenika. ...