Test

U sklopu našega projekta Odiseja digitalnog vremena, tijekom ovoga tjedna, članovi projektnoga tima održali su radionice za nastavnike naše škole. Jedan od ciljeva radionica je edukacija nastavnika kako bi na satima razrednika i na svojoj predmetnoj nastavi uklopili...

Edukacija u Barceloni

U Barceloni je od 2. prosinca do 7. prosinca 2024. održana edukacija Digital Citizenship and Media Literacy: Sharing the Responsibility u organizaciji Europass Teacher Academy. Edukaciju su pohađale pedagoginja Marina Topalović i knjižničarka Vlatka Vujčić. ...

Znanost za mlade

U četvrtak, 24. listopada 2024., u Vukovaru na Veleučilištu Lavoslav Ružička, održana je 8. manifestacija Znanost za mlade na temu Budućnost kakvu (ne)želim u organizaciji tvrtke Lotusmedia i Udruge "Samo pozitivno".  Središnje...

Edukacija u Valenciji

U Valenciji je od 2. prosinca do 7. prosinca 2024. održana edukacija na temu Digital Media Literacy: Essential Skills for the Digital Age. Edukaciju su pohađale nastavnice Mirna Jozinović i Ivana Tančik. Naučile smo što je digitalna pismenost, uključujući kognitivne, socijalne i emocionalne aspekte upotrebe digitalnih medija. Kroz interaktivne primjere naučene su metode provjere vjerodostojnosti informacija, identificiranje izvora i korištenje alata.

Kulturološkim obilaskom Valencije imale smo priliku upoznati bogatu povijesti i kulturu ovog živopisnog grada. Posjetili smo La Lonja de la Seda, impozantnu gotičku zgradu koja je dio UNESCO-ve svjetske baštine, te Katedralu Valencije, poznatu po Svetom kaležu, za koji se vjeruje da je Sveti gral. Šetnja kroz Ciutat de les Arts i les Ciències (Grad umjetnosti i znanosti) omogućila je uživanje u modernoj arhitekturi Santiaga Calatrave, dok je posjet Centralnoj tržnici otkrio autentične okuse i mirise lokalne kuhinje.

Edukacija u Barceloni

U Barceloni je od 2. prosinca do 7. prosinca 2024. održana edukacija Digital Citizenship and Media Literacy: Sharing the Responsibility u organizaciji Europass Teacher Academy. Edukaciju su pohađale pedagoginja Marina Topalović i knjižničarka Vlatka Vujčić. 

Edukacija je bila vrlo zanimljiva, interaktivna i korisna. Razmijenili smo iskustva sa sudionicima iz drugih država EU i dobili mnogo ideja koje ćemo realizirati u radionicama s našim učenicima. 

Edukacija u Valletti, Malta

U organizaciji Europass Teacher Academy, u Valletti na Malti od 25. studenoga do 30. studenoga 2024. održana je edukacija Artificial Intelligence for Education: Exploring the Frontiers of ICT. Na edukaciji su sudjelovali profesor fizike Vedran Žadanj i profesorica biologije Ružica Kruhoberec.

Cilj edukacije bio je pružiti sudionicima sveobuhvatno razumijevanje uloge umjetne inteligencije u obrazovanju i stjecanje vještina za učinkovito korištenje alata umjetne inteligencije u učionici.

Tečaj je trajao šest radnih dana, a uz predavanja i radionice ugodno smo se družili i razmjenjivali iskustva s kolegama iz različitih europskih država. Tijekom boravka na Malti domaćini su nam organizirali turistički obilazak glavnog grada Vallette koji je na popisu UNESCO-ve svjetske baštine, zatim obilazak nekadašnjeg glavnog grada Mdine u središtu otoka i  cjelodnevni izlet na otok Gozo.

U edukaciji su sudjelovala 22 polaznika iz Danske, Švedske, Litve, Poljske, Estonije, Njemačke, Slovenije i Hrvatske.

Planirani ishodi za polaznike edukacije Artificial Intelligence for Education: Exploring the Frontiers of ICT bili su:

  • Razumjeti prednosti i etičke implikacije korištenja umjetne inteligencije u učionici;
  • Upoznati se s raznim AI alatima i aplikacijama primjerenim za obrazovanje;
  • Steći praktično iskustvo s AI alatima kao što je Chat GPT za jezičnu vježbu i simulacije razgovora, kao i AI alatima za procjenu i povratne informacije;
  • Steći sposobnost integriranja različitih alata umjetne inteligencije u nastavne sadržaje i aktivnosti kako biste poboljšali angažman učenika i ishode učenja;
  • Usvojiti praktične primjere implementacije umjetne inteligencije u učionici;
  • Povećati samopouzdanje u korištenju umjetne inteligencije za podršku učenju i razvoju učenika.

 

Skip to content