Prezentacija anketnih upitnika – Erasmus + projekt Odiseja digitalnog vremena
Danas su članice projektnog tima Marina Topalović i Vlatka Vujčić na sjednici nastavničkoga vijeća održale prezentaciju rezultata anketnih upitnika koje su ispunjavali naši učenici i nastavnici, a u sklopu Erasmus + projekta Odiseja digitalnog vremena. Anketnim smo...
Primjena UI u nastavi
Nakon sudjelovanja na edukaciji Artificial Intelligence for Education: Exploring the Frontiers of ICT na Malti u sklopu projekta Erasmus + KA122 Odiseja digitalnog vremena, profesor fizike Vedran Žadanj i profesorica biologije Ružica Kruhoberec održali su niz...
Umjetna inteligencija u nastavi fizike – Erasmus + projekt Odiseja digitalnog vremena
Umjetna inteligencija u nastavi fizike Umjetna inteligencija kao podrška u poučavanju, obradi nastavnih sadržaja i poticanju samostalnih aktivnosti učenika u nastavi fizike, može imati višestruku ulogu: od povećanja angažmana učenika do razumijevanja procesa i...
Erasmus+ projekt “Odiseja digitalnog vremena” – UI kao pomoć u učenju
Dana 9. lipnja održana je radionica na kojoj su učenici imali priliku isprobati alate UI koji im mogu olakšati proces učenja na način da slušaju neki tekst umjesto da ga čitaju, koriste sažimanje većih cjelina - ovisno o potrebi svakog pojedinog učenika. ...
Prezentacija Erasmus+ projekta “Odiseja digitalnog vremena” na roditeljskim sastancima
Prošli i ovaj tjedan, na roditeljskim sastancima, održali smo prezentacije o Erasmus+ projektu "Odiseja digitalnog vremena". Roditelje smo upoznali s ciljevima i ishodima projekta te s radionicama koje smo proveli s našim učenicima.

Erasmus + projekt: “Odiseja digitalnog vremena”
Erasmus + projekt: "Odiseja digitalnog vremena" Dana 13. svibnja 2025. održan je roditeljski sastanak 1. B razreda na kojemu su roditeljima predstavljeni ciljevi i koraci provođenja Erasmus + projekta: "Odiseja digitalnog vremena". Glavne odrednice projekta te sam...
Odiseja digitalnog vremena i Festival znanosti
Prošli smo tjedan obilježili Festival znanosti. Tema ovogodišnjega Festivala jesu "Mreže", tako da smo radionicom umrežili naš Erasmus+ projekt "Odiseja digitalnog vremena" s Festivalom. Naslov radionice je "Život u mreži ekrana". Na radionici se govorilo o pojmu...
Dan Europe
Povodom Dana Europe, u školi i u ustanovama u kojima naši učenici provode praktičnu nastavu, održali smo niz različitih aktivnosti: kvizovi, predavanja, prezentacije, radionice, panoi s edukativnim sadržajima, različite zanimljive igre te koja je povezanost fizike s...

Radionica Erasmus + projekta Odiseja digitalnog vremena – Emocije u online svijetu
Radionica Erasmus + projekta Odiseja digitalnog vremena – Emocije u online svijetu Danas je u našoj školi održana 2. edukativna radionica za nastavnike iz projektaErasmus + Odiseja digitalnog vremena na temu Emocije u online svijetu. Radionicu suodržale nastavnice...

Radionica u sklopu Erasmus+ projekta Odiseja digitalnog vremena: Emocije u online svijetu
Radionica u sklopu Erasmus+ projekta Odiseja digitalnog vremena: Emocije u onlinesvijetu U sklopu Erasmus+ projekta Odiseja digitalnog vremena koji se provodi u našoj školi,započela je druga po redu radionica za učenike pod nazivom Emocije u online svijetu.Radionica...
U Valenciji je od 2. prosinca do 7. prosinca 2024. održana edukacija na temu Digital Media Literacy: Essential Skills for the Digital Age. Edukaciju su pohađale nastavnice Mirna Jozinović i Ivana Tančik. Naučile smo što je digitalna pismenost, uključujući kognitivne, socijalne i emocionalne aspekte upotrebe digitalnih medija. Kroz interaktivne primjere naučene su metode provjere vjerodostojnosti informacija, identificiranje izvora i korištenje alata.
Kulturološkim obilaskom Valencije imale smo priliku upoznati bogatu povijesti i kulturu ovog živopisnog grada. Posjetili smo La Lonja de la Seda, impozantnu gotičku zgradu koja je dio UNESCO-ve svjetske baštine, te Katedralu Valencije, poznatu po Svetom kaležu, za koji se vjeruje da je Sveti gral. Šetnja kroz Ciutat de les Arts i les Ciències (Grad umjetnosti i znanosti) omogućila je uživanje u modernoj arhitekturi Santiaga Calatrave, dok je posjet Centralnoj tržnici otkrio autentične okuse i mirise lokalne kuhinje.
U Barceloni je od 2. prosinca do 7. prosinca 2024. održana edukacija Digital Citizenship and Media Literacy: Sharing the Responsibility u organizaciji Europass Teacher Academy. Edukaciju su pohađale pedagoginja Marina Topalović i knjižničarka Vlatka Vujčić.
Edukacija je bila vrlo zanimljiva, interaktivna i korisna. Razmijenili smo iskustva sa sudionicima iz drugih država EU i dobili mnogo ideja koje ćemo realizirati u radionicama s našim učenicima.
U organizaciji Europass Teacher Academy, u Valletti na Malti od 25. studenoga do 30. studenoga 2024. održana je edukacija Artificial Intelligence for Education: Exploring the Frontiers of ICT. Na edukaciji su sudjelovali profesor fizike Vedran Žadanj i profesorica biologije Ružica Kruhoberec.
Cilj edukacije bio je pružiti sudionicima sveobuhvatno razumijevanje uloge umjetne inteligencije u obrazovanju i stjecanje vještina za učinkovito korištenje alata umjetne inteligencije u učionici.
Tečaj je trajao šest radnih dana, a uz predavanja i radionice ugodno smo se družili i razmjenjivali iskustva s kolegama iz različitih europskih država. Tijekom boravka na Malti domaćini su nam organizirali turistički obilazak glavnog grada Vallette koji je na popisu UNESCO-ve svjetske baštine, zatim obilazak nekadašnjeg glavnog grada Mdine u središtu otoka i cjelodnevni izlet na otok Gozo.
U edukaciji su sudjelovala 22 polaznika iz Danske, Švedske, Litve, Poljske, Estonije, Njemačke, Slovenije i Hrvatske.
Planirani ishodi za polaznike edukacije Artificial Intelligence for Education: Exploring the Frontiers of ICT bili su:
- Razumjeti prednosti i etičke implikacije korištenja umjetne inteligencije u učionici;
- Upoznati se s raznim AI alatima i aplikacijama primjerenim za obrazovanje;
- Steći praktično iskustvo s AI alatima kao što je Chat GPT za jezičnu vježbu i simulacije razgovora, kao i AI alatima za procjenu i povratne informacije;
- Steći sposobnost integriranja različitih alata umjetne inteligencije u nastavne sadržaje i aktivnosti kako biste poboljšali angažman učenika i ishode učenja;
- Usvojiti praktične primjere implementacije umjetne inteligencije u učionici;
- Povećati samopouzdanje u korištenju umjetne inteligencije za podršku učenju i razvoju učenika.