Edukacija u Valenciji

U Valenciji je od 2. prosinca do 7. prosinca 2024. održana edukacija na temu Digital Media Literacy: Essential Skills for the Digital Age. Edukaciju su pohađale nastavnice Mirna Jozinović i Ivana Tančik. Naučile smo što je digitalna pismenost, uključujući kognitivne, socijalne i emocionalne aspekte upotrebe digitalnih medija. Kroz interaktivne primjere naučene su metode provjere vjerodostojnosti informacija, identificiranje izvora i korištenje alata.

Kulturološkim obilaskom Valencije imale smo priliku upoznati bogatu povijesti i kulturu ovog živopisnog grada. Posjetili smo La Lonja de la Seda, impozantnu gotičku zgradu koja je dio UNESCO-ve svjetske baštine, te Katedralu Valencije, poznatu po Svetom kaležu, za koji se vjeruje da je Sveti gral. Šetnja kroz Ciutat de les Arts i les Ciències (Grad umjetnosti i znanosti) omogućila je uživanje u modernoj arhitekturi Santiaga Calatrave, dok je posjet Centralnoj tržnici otkrio autentične okuse i mirise lokalne kuhinje.

Edukacija u Barceloni

U Barceloni je od 2. prosinca do 7. prosinca 2024. održana edukacija Digital Citizenship and Media Literacy: Sharing the Responsibility u organizaciji Europass Teacher Academy. Edukaciju su pohađale pedagoginja Marina Topalović i knjižničarka Vlatka Vujčić. 

Edukacija je bila vrlo zanimljiva, interaktivna i korisna. Razmijenili smo iskustva sa sudionicima iz drugih država EU i dobili mnogo ideja koje ćemo realizirati u radionicama s našim učenicima. 

Edukacija u Valletti, Malta

U organizaciji Europass Teacher Academy, u Valletti na Malti od 25. studenoga do 30. studenoga 2024. održana je edukacija Artificial Intelligence for Education: Exploring the Frontiers of ICT. Na edukaciji su sudjelovali profesor fizike Vedran Žadanj i profesorica biologije Ružica Kruhoberec.

Cilj edukacije bio je pružiti sudionicima sveobuhvatno razumijevanje uloge umjetne inteligencije u obrazovanju i stjecanje vještina za učinkovito korištenje alata umjetne inteligencije u učionici.

Tečaj je trajao šest radnih dana, a uz predavanja i radionice ugodno smo se družili i razmjenjivali iskustva s kolegama iz različitih europskih država. Tijekom boravka na Malti domaćini su nam organizirali turistički obilazak glavnog grada Vallette koji je na popisu UNESCO-ve svjetske baštine, zatim obilazak nekadašnjeg glavnog grada Mdine u središtu otoka i  cjelodnevni izlet na otok Gozo.

U edukaciji su sudjelovala 22 polaznika iz Danske, Švedske, Litve, Poljske, Estonije, Njemačke, Slovenije i Hrvatske.

Planirani ishodi za polaznike edukacije Artificial Intelligence for Education: Exploring the Frontiers of ICT bili su:

  • Razumjeti prednosti i etičke implikacije korištenja umjetne inteligencije u učionici;
  • Upoznati se s raznim AI alatima i aplikacijama primjerenim za obrazovanje;
  • Steći praktično iskustvo s AI alatima kao što je Chat GPT za jezičnu vježbu i simulacije razgovora, kao i AI alatima za procjenu i povratne informacije;
  • Steći sposobnost integriranja različitih alata umjetne inteligencije u nastavne sadržaje i aktivnosti kako biste poboljšali angažman učenika i ishode učenja;
  • Usvojiti praktične primjere implementacije umjetne inteligencije u učionici;
  • Povećati samopouzdanje u korištenju umjetne inteligencije za podršku učenju i razvoju učenika.

 

Skip to content