2021-10-18 14:51:37

Projekt " Jedan dan na naš način"

Povodom 5. listopada, Svjetskog dana učitelja provedene su u našoj školi aktivnosti Projekta „ Jedan dan na naš način“. Koncepcija projektne aktivnosti, kao dijela školskog kurikuluma, omogućava učenicima da se okušaju u svim školskim poslovima i upravljanju školom. 

Voditeljica Projekta: Sanda Horvatović, psihologinja

Izvješće možete pročitati pod "više". 

Učenici su prošli proces prijava na oglas za posao nastavnika i ostalih djelatnika škole, a odabrani su kandidati  koji ispunjavaju definirane kriterije i uvjete za određeno radno mjesto. Povjerenje nastavnika potiče učenike da se okušaju u nastavničkom pozivu, prepoznaju prednosti nastavničkoga posla te pokažu svoje afinitete, vrline, talente i sposobnosti kao temeljne čimbenike odabira buduće nastavničke profesije. Stoga se, nastavnici i stručna služba te tehničko osoblje, nimalo nisu iznenadili kako su učenici s ozbiljnošću, dostojanstveno i samouvjereno obavljali svoje preuzete poslove tijekom radnog dana. Umijeća, kreativnosti i inventivnosti u zamjenskim ulogama učenika bilo je na pretek, a poseban izazov učenicima bio je okušati se u radu s učenicima iz perspektive stručne službe (psihologinje i pedagoginje) u vođenju razgovora, savjetovanja te edukacije učenika. Tom je prigodom zamjenska stručna služba koju su činili psiholog Leonardo Sulejmani i psihologinje Nadia Valentić i Valentina Smuk te pedagoginje Katarina Kolarić i Celine Tikvić, održala više edukativnih radionica na temu “Kvalitetna komunikacija  i komunikacijske vještine asertivnosti u razredu i svakodnevnom životu„ i „ Donošenja odluka adolescenata“ te analizu i evaluaciju provedenih aktivnosti. 

Aktivnosti Projekta zabilježene su i kamerama Vinkovačke televizije.

Nakon realiziranih aktivnosti, organizirana je sjednica učeničkog – nastavničkog vijeća na kojoj su analizirane sve provedene aktivnosti i razina kvalitete te sugestije učenika u ulozi nastavnika i djelatnika škole.

Ovakvim aktivnostima želimo pokazati kako škola mijenja svoj tradicionalni pristup rada s učenicima i nastavni proces postaje priliku za ostvarivanjem suradničkih odnosa nastavnika i učenika te prilika za podizanja kvalitete rada škole.

                              Voditeljica Projekta: Sanda Horvatović, psihologinja


Zdravstvena i veterinarska škola Dr. Andrije Štampar